keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Hillitön hiiskahdus

aivastin
entä sattuiko pahasti
kyllä

-----------------------




hajurako
pakko asettaa
taivalla oli valkoisia pilviä
maassa lantaa

------------------------


Hiki lentää
se sai siivet
sanoilla on voimaa
mutta miksi vielä haisen hieltä
enkä edes hikoile

------------------------


Saat suukon suppusuu
piilossa vajan takana
apua se oli hyttynen
olen mehukas
tiesin


------------------------


Olen varma ylitin jo vaihdevuodet
ne menivät vauhdilla
ohitseni huutaen kovaa
minä tuuletin voitolle
olin punainen ja sininen
vihreäkin
mutta niin seesteinen

--------------------------


Katso äiti
se on liidokki
niin on sanoin
eikä ole
mä juksasin
äiti sä et tiedä mitään

------------------

nauran typeryydelle
omistan naururypyt

kippis ja kulaus keväälle
punaiselle nenälle

missä olikaan lunta


Hymyillen :)   -eh-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitän kommenteistanne, välillä unohdan erikseen sen sanoa.
Lukeminen, matkailua äärettömyyteen.