maanantai 14. joulukuuta 2015

Kop kop

ai sä tulit jo sisälle, juurihan sä koputit. Pyysinkö peremmälle, en. Mutta sä tulit kuitenkin. Ai sulla on huolia, naapuriko tällä kertaa, eikö. Sedän veljen siskon mieskö aiheuttaa ongelmia? Eikö, entäs kollegan siskon naisystävän velipuolen tyttöystäväkö, eikös. No mitä sulla sitten on? Ethän sä muuten koputtele kun silloin kun tarviit mun apua tai tukea tai kuuntelijaa tai likaämpäriä. Silloin kelpaan kyllä.  Mitä, ai sulla on ongelmia, no se on uutta.
Tule sitten kertomaan, ai sä tulitkin jo.No otatko kahvia entä pullaa, maitoa ei ole.  Ai sä joit jo. No otatko huikat, kossua on ja vissyä, se maistuu no kiva. No mikäs on sun ongelmasi, kerrohan niin saadaan sekin selvitettyä.

Ai sulla ei ole rahaa, no eihän se mun ongelma ole. Olihan sulla eilen, kun paikallisessa tarjoilit ahkeraan. Ai kavereille vaan..No ne  olikin kivoja kavereita. Et siten mulle tarjonnut? Mutta nyt tarviisit rahaa, no ei mulla ole. Ota vaan lisää kossua onhan sitä mulla aina kavereille antaa.

Ai sua helpotti jo, sehän kiva, juu ota vaan se loppu pullo mukaan. En mä sitä tarvii, kiva kun voi kaveria auttaa hädän keskellä. Ai palataan huomenna, no palataan vaan. Moikka moi. Ai sä meet paikalliseen...kavereitten kaa pelaamaan biljardia, no sehän on kiva, että silleen.

sano Leo vaan, kavereitten kaveri.

1 kommentti:

  1. Niinpä! Tällaista se on, jos ei pidä puoliaan, jos aina vaan toimii likaämpärinä. Toisaalta on hyvä, että on joku, joka kuuntelee, mutta rajansa kaikella.
    Hyvin kirjoitettu.

    VastaaPoista

Kiitän kommenteistanne, välillä unohdan erikseen sen sanoa.
Lukeminen, matkailua äärettömyyteen.